top of page

ארומתרפיה - ריפוי וקוסמטיקה טבעית

לארומתראפיה הגעתי הודות לגליה קרפול, אישה מקסימה ואהובה שהיינו שכנות מזמן מזמן, בנווה צדק, נהגנו לטפל זו בזו בהנאה רבה ולחלוק יידע אחת עם השנייה.

יום אחד גליה סיפרה שהיא פותחת קורס קטן בביתה ללימודי ארומתראפיה והציעה לי להצטרף, הוסיפה שנראה לה שזה יכול להיות שילוב מאוד יעיל עם הכלים שכבר יש לי לטיפול.הצטרפתי, מידי שבוע התכנסנו בביתה היפה של גליה,

שמונה בנות נחמדות לשיעור של כמה שעות, אני נהניתי מאוד, גמעתי את החומר המעניין שהעבירה גליה וככל שהקורס התקדם הבנתי שזו הייתה החלטה מאוד נבונה. החומר היה מעניין ומאוד שימושי.

הארומתראפיה משתלבת נהדר עם הרפואה הסינית, הן בקליניקה והן בחיי היומיום. אני משתמשת ומכינה מוצרים הן למטופלים והן לעצמי,לילדיי ולשימוש ביתי.

הנה שתי דוגמאות למוצרים שאני אוהבת במיוחד ומוצאת כיעילים מאוד.

שמן לקוליק (גזים בתינוקות)

שמן המתאים לעיסוי בטן המקל על תינוקות הסובלים מקוליק- עווית מעיים. תופעה המופיעה לרב מספר שבועות אחרי הלידה ויכולה לגרום לסבל רב אצל התינוק.

התערובת מכילה שמן נשא המתאים לעיסוי ובו שמנים אתריים המטפלים בגזים ותומכים במערכת העיכול.

מרכיבים:

שמנים אתרים:לבנדר,כוכבי אניס,קמומיל

בשמן נשא שקדים. מומלץ לעסות עם כיוון השעון

מי פנים אורגניים

מי הפנים מורכבים מהידרוסול(מים ארומטיים),אלכוהול ושמן ארומתי בהתאמה אישית לסוג העור.

מחטאים ומנקים את העור ביסודיות,מסירים עודפי לכלוך ושומן, שומרים על היגיינת העור ומונעים התפתחות זיהומים בעור, כמן כן תורמים לשיפור זרימת הדם ויצירת תאי עור חדשים, שומרים על PH תקין ומעניקים לעור מראה רענן ובריא.

                 פוסטים אחרונים 
                                 תגיות 
  Qi Sha בפייסבוק - הצטרפו:
  • Facebook Classic
bottom of page